My trading system

XRAY27

Well-Known Member
#11
TODAYS 29-9-14

VERY HARD TO TRADE TODAY FOR ME NOT MUCH TO TELL CRACKED!!!!!!! BUT COULD'NT DO THE TRADE AS IT IS AROUND 3 PM
:mad::confused::confused: AND NET IS +14 PTS


HTF, LTF, TTF.... CHARTS WITH MY TRADE/S MARKETED.. THIS WILL TELL SELLING IN SUPPLY ZONE


HTF



LTF



TTF

 
Last edited:

XRAY27

Well-Known Member
#14
LTF ON 7/10/2014

NF opened below our demand area and tried hard to come to there ,but unable to do so...DEMAND AREA HAS TURNED INTO SUPPLY AREA>>>This means we have to remain short..in TTF



TTF

Details of trade is marked on chart..i missed the first trade in NF {traded that in 7800PE chart there in {post no 13 },remaining 2 trades are successful :)}

 
Last edited:

XRAY27

Well-Known Member
#15
Dear Tj's

i have put my trading system along with charts ..all queries received under PM/s also answered through..charts

Hope this will help you
 
Last edited:

XRAY27

Well-Known Member
#16
30 MIN HTF

THIS IS THE DEMAND AND SUPPLY AREA MARKED


5 MIN LTF

OPENED AT LOW AND WITH IN THE DEMAND AREA (LARGE SHADOW AT LOWER SIDE OF FIRST 5 MIN CANDLE..) WHICH MADE ME BUY ONLY FOR 1ST 2 TRADE/S IN NF



1 MIN TTF

TRADE MARKED

 
Last edited:

XRAY27

Well-Known Member
#17
+WW IN 5 MIN .....AS RISK IS VERY LESS VIS -A- VIS REWARD...I HAVE TAKEN THIS CALL (WHICH IS MARKED IN 1 MIN CHART OF ABOVE} WHICH GIVEN A 27 PTS :):) TARGET FOR 7911...

 

XRAY27

Well-Known Member
#18
Dear TJ's

This thread is opened in members section only because to continue my flow..

I have updated different charts covering all the points of my PA system..it needs practise ..

Thanks for patiently reading this thread..

Special thanks to ST Da for encouraging me ...with a post calling me to "Go ahead"...

Off course manish ji...after the hyd meet up 26 jan 2014 i was very active in TJ
 

XRAY27

Well-Known Member
#19
Last edited:

XRAY27

Well-Known Member
#20
Dear TJ's

As some members asked if there is no rejection area with in period covered then what to do ????? .. iam updating this ..


Note: Last 15 min of yesterday has taken as demand area because there is no rejection zone with in the vicinity
+ww along with our demand supply area

 
Last edited:

Similar threads